این را میتوان به عنوان یک هدیه خانگی در تعطیلات ، یک مهمانی دلپذیر یا یک اسنک هنگام نگاه کردن فیلم در خانه در نظر گرفت . این دستور العمل پاپ کورن کره بادام زمینی بسیار آسان است زیرا به تجهیزات مخصوص تولید شیرینی احتیاج ندارید. همه چیز به سرعت و آسانی در یک قابلمه  یا ماهیتابه جمع می شود. ترکیبی شیرین از شکر ، عسل ، شربت ذرت ، عصاره وانیل و کره بادام زمینی خامه ای هر دانه پاپ کورن و بادام زمینی را می پوشاند. این مخلوط حتی نیازی به پخت ندارد. به سادگی اجازه دهید پاپ کورن خنک شود و سپس این را می توان در ظروف حلبی محکم برای پذیرایی یا در کیسه های سلفون جداگانه برای هدیه نگه داشت. تهیه آن در حجم بزرگ نیز بسیار آسان است که تعداد زیادی دوست و خانواده میتوانند از آن لذت ببرند.

مواد لازم
پاپ کورن ساده  12 فنجان
بادام زمینی بدون نمک  1ونیم فنجان
کره نرم  2 قاشق غذاخوری
شکر گرانول  1 فنجان
عسل  نصف فنجان
شربت ذرت  نصف فنجان
کره بادام زمینی خامه ای 1 فنجان
عصاره وانیل خالص  1 قاشق چایخوری

طرز تهیه پاپ کورن کره بادام زمینی

1 - مواد لازم را جمع کنید.

2 - در یک ماهیتابه بزرگ ، پاپ کورن ساده و بادام زمینی را با هم مخلوط کنید. به صورت یک لایه پخش شود. (در غیر اینصورت می توانید از دو قابلمه استفاده کنید.) در حالی که مراحل دیگر را آماده می کنید ، اینها را در فر  قرار داده و با 250  درجه گرم کنید .

3 - قسمت داخلی و طرفین یک تابه سنگین را با کره چرب کنید.

4 - شکر ، عسل و شربت ذرت را به تابه اضافه کنید. به جوش بیاورید ، مرتباً هم بزنید و به مدت 2 دقیقه بجوشانید.

5 - مخلوط شکر را از روی حرارت بردارید. کره بادام زمینی خامه ای و عصاره وانیل را به آن اضافه کرده و هم بزنید.

6 - مخلوط پاپ کورن و بادام زمینی گرم را از فر خارج کنید و بلافاصله پوشش کره بادام زمینی را روی مخلوط بریزید. هم بزنید تا تمام پاپ کورن را کاملاً بپوشاند.7 - مخلوط پاپ کورن و بادام زمینی روکش شده را روی صفحات پهن قرار دهید تا کاملاً خنک شود. قطعات به هم چسبیده را جدا کرده و بشکنید.

8 - در ظروف ثابت یا هدیه ذخیره کنید.9 - نوش جان !