چگونه پوست زنجبیل را بزنیم
زنجبیل ریشه ای در سنت دارد. زنجبیل همانند زردچوبه ، هل و گالانگال . زنجبیل دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که آن را به عنوان یک ماده اصلی دارویی و آشپزخانه برای هزاران سال تبدیل کرده است.
از کوکی ها گرفته تا کاری و هر چیزی که در بین آن است ، زنجبیل در غذاهای بی شماری در سراسر جهان استفاده می شود . این ریشه را می توان بصورت پخته ، تازه  ، پوره شده ، آبکی ، آب نبات ، ترشی ، آب پز ، خشک کرده و پودر شده استفاده کرد.
زنجبیل تقریباً به هر شکلی که می توانید تصور کنید وجود دارد ، که پوست آن کمی سخت تر از سیب زمینی یا هویج میباشد. برای  پوست کردن یک سیب زمینی چاقو مقدار زیادی از گوشت های آن را در کنده و از بین میبرد . حالا که می بینم پوست زنجبیل سخت تر از سیب زمینی و هویج است چکار باید بکنیم ؟ سر آشپزهای جهان برای این کار چه پیشنهادی دارند ؟

کشوی کارد و چنگال خود را باز کنید و یک قاشق بیرون بیاورید. بله ، یک قاشق! اگرچه قسمت بیرونی آن دشوار و خطرناک به نظر می رسد ، اما پوست زنجبیل نسبتاً نازک است و به راحتی با لبه قاشق می توان آن را جدا کرد. بنابراین با دست زنجبیل را بگیرید و صاف کنید تا تمام پوست از بین برود. آسان است ، درست است؟ و یک گرم زنجبیل هدر نمی رود. وقتی صحبت از لعاب زنجبیل می شود ، هیچ چیزی این کار را بهتر از قاشق انجام نمی دهد.

این هم یه دانش تازه برای آشپزی !